+36 70 398 5891 H-CS: 8.00-16.30; P: 8.00-14.30
Csak 25 000 Ft ingyenes szállítás
Szezonális akció 15% minden powerbankra Promóciós kód: POWERBANK
Szezonális akció 15 % Minden reflektorra Promóciós kód: REFLEKTOR
Szezonális akció 20 % Minden kapucsengőre Promóciós kód: KAPUCSENGO
Főoldal Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Hatályos 2021.04.01-től


Preambulum:
Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.


Impresszum:
1. Érvényesség
Jelen Általános Felhasználási Feltételek a www.emos.hu webáruházban történő vásárlásokra vonatkoznak. A feltételek meghatározzák az eladó és a vevő kötelezettségeit, jogait.
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely az EMOS HU Kft. webáruházban (a továbbiakban: Szolgáltató/Eladó) és a Vásárló (továbbiakban: Vásárló) között elektronikusan jön létre.


2. Szolgáltató adatai:
Webshop neve: www.emos.hu
Üzemeltető: EMOS HU Kft.
Bejegyzett székhely: 2040 Budaörs, Szabadság út 117. Budaörs Office Park
Cégjegyzékszám: 13-09-135896
Adószám: 14990818-2-13
Telefonszám: +36 23 428 024
E-mail cím: info@emos.hu
Kapcsolattartó cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 117. Budaörs Office Park
Ügyfélszolgálati nyitva-tartás: Hétfő – Péntek: 8.00-16.30. (csak iroda, Magyarország területén nincs raktárunk)

3. Információ:
Az Eladó vállalja, hogy a Vásárló írásbeli vagy elektronikus úton történő megkeresésére haladéktalanul, de legkésőbb két munkanapon belül válaszol.
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely, ha az nincs külön jelölve az általános forgalmi adót (Áfa – 27%) már tartalmazza és az magyar forintban értendő. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A kiválasztott termékek esetében az ott feltüntetett árak véglegesek, bármely egyéb további kedvezmény alkalmazása nélkül értendőek, még abban az esetben is, amikor a Vásárló kedvezménykupont kíván igénybe venni. Ezen tételek listája, ahol a további kedvezmény nem alkalmazható változhat. A kosárba tett termékeknél a Vásárló bővebb tájékoztatást talál az esetlegesen alkalmazható kedvezményekkel kapcsolatban. Egyes kedvezmények nem összevonhatók más érvényben lévő kedvezményekkel.

3.1 Eljárás hibás ár esetén:
- 0 Ft-os ár
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék ismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentős mértékben eltérő – ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is - valamint egy esetlegesen fellépő rendszerhiba miatt megjelenő „0” vagy ’1” Ft-os árra a Szolgáltató nem köteles a termék hibás áron történő értékesítésére, hanem felajánlhatja annak normál áron történő értékesítését. Ennek tudatában az Vásárló elállhat vásárlási szándékától, indoklás nélkül élhet elállási jogával.

4. Elfogadott fizetési formák:

4.1 Fizetés UTÁNVÉTTEL: A Vásárló a megrendelt termék kifizetését közvetlenül a szállítást végző cég munkatársánál teljesíti a termék kézhezvételekor. Ezen fizetési mód esetében a szállítási díjon kívül az Eladó 490Ft-os utánvét kezelési költséget számol fel. A szolgáltatás ellenértékét a Vásárló készpénzben vagy bankkártyával tudja kiegyenlíteni.

4.2 Előre utalás GoPay felületen: A megrendelés elküldését követően átirányítjuk a GoPay online fizetési felületére. Ezt követően tudja kiválasztani bankja adatait, majd véglegesítheti a fizetési, rendelési folyamatot. A vásárlás ellenértékének beérkezését követően indítjuk a csomagot. A csomag kézbesítésekor csak a termék átvételét kell igazolnia aláírásával.

4.3 Bankkártyás fizetés GoPay felületen: A megrendelés elküldését követően átirányítjuk a GoPay online fizetési felületére. Ezt követően tudja kiválasztani bankja adatait, majd véglegesíteni a fizetési, rendelési folyamatot. A csomag kézbesítésekor csak a termék átvételét kell igazolnia aláírásával.
Az Eladó a választott fizetési módtól függően nem számít fel egyéb költséget, kivéve az utánvét kezelésének díját, amely 490Ft.
A vásárlás nyilvántartásáról szóló törvény értelmében az Eladó köteles a Vásárlónak számlát adni. Ugyanakkor köteles a vásárlás ellenértékét bejelenteni az adóhatóság online felületén; esetlegesen felmerülő műszaki hiba esetén azt legkésőbb 48 órán belül pótolnia kell.

5. Kiszállítás:
Az Eladó a kifizetett megrendelés visszaigazolásától vagy az utánvéttel vásárolt termékek megrendelésétől számított 3 munkanapon belül teljesíti a szállítást a Vásárló részére, kivéve, ha az egyes termékekre más szállítási időt határoz meg. Ha a termék „raktáron” jelzéssel van feltüntetve, az Eladó legkésőbb 2 munkanapon belül vállalja a rendelés teljesítését. A Vásárló fizetési kötelezettség mellett köteles a megrendelést átvenni. Javasoljuk, hogy átvételkor ellenőrizze a csomag, illetve az átvett termék állapotát.
A termékre vonatkozó dokumentumokat, különös tekintettel a számlát, a rendelés visszaigazolást es a jótállási jegyet az Eladó a termék elküldésével egyidejűleg eljuttatja a Vásárlónak, ennek elmulasztása esetében legkésőbb 2 munkanapon belül van lehetősége pótolni azokat.
Ha a Vásárló kéri, az Eladó írásban megerősíti neki a hibás teljesítésből eredő kötelezettségei mértékét és időtartamát, valamint a Vásárló elállási jogait.

5.1 Szállítási módok:
Kiszállítás futárszolgálattal: A szállítás munkanapokon, munkaidőben történik, melyről a Vásárló előzetes értesítést kap a szállítást végző cégtől.
Kiszállító Partnerünk: GLS Hungary; elérhetőségek: telefonon munkanapokon 7:00-20:00-ig a +36 29 886 700 vagy +36 20 890 0660-as számon, illetve e-mailben: info@gls-hungary.com címen.
A megrendelt termék kézbesítése az alábbiak szerint történik:
A megrendelést követően a beérkezéstől számított 2 munkanapon belül a GLS Hungary végzi, ezt kizárólag az adott napon 11 óráig beérkezett rendelések esetére érvényes, az azt követően leadott rendelésekre az imént írtak a következő munkanaptól értendőek.

5.2 Szállítási költség:
- Kiszállítás GLS Futárszolgálattal 990 Ft, utánvétes fizetés esetén +490 Ft kezelési költség kerül felszámolásra
- 25.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.

6. Ajándékutalványok, promóciók:
Vásárláskor az Eladó bizonyos feltételekhez kötötten ajándékot biztosít a Vásárló részére; a szállítási költség nem képezi részét ezen akcióknak.
Az ajándékra jogilag nem vonatkozik a garancia. Az akció időtartama alatt, ha az ajándék nem működik, kifogásolható az Eladó megpróbál új ajándékot biztosítani a Vásárlónak. A szokásos jótállás ebben az eseten sem érvényes.
Ha a Vásárló 14 napon belül indoklás nélkül, és nem pedig az esetlegesen felmerült hiba miatt eláll a szerződésben foglaltaktól, köteles az ajándékot a visszaküldött termékkel együtt az Eladónak visszajuttatni. Amennyiben ezt elmulasztja, a kártérítés mértékét a vissza nem szolgáltatott termék (ajándék) értéke csökkenti.
A lehető legtöbb ügyfél kiszolgálása és a spekulatív vásárlások megakadályozása érdekében fenntartjuk a jogot, hogy korlátozzuk ugyanazon ajándékok számát egy vásárláskor.

7. Létrejött szerződés felmondása, megrendeléstől való elállás:
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

7.1 Vásárlástól való elállás, visszaküldés:

7.1.1 A Vásárló a termék kézhezvételétől vagy a szállítás utolsó részletétől számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól, független az átvételi, fizetési módtól. Ezen időszak célja, hogy a Vásárló rendeltetés szerű használat közben megismerhesse a termék jellegére, tulajdonságára és funkcionalitására vonatkozó információkat.

7.1.2 A Vásárló a termék kézbesítése előtt bármikor jogosult elállni a szerződéstől.
Szerződéstől való elállását a Vásárló 14 napon belül teheti meg, elküldi azt az Eladónak (EMOS HU Kft. 2040 Budaörs, Szabadság út 117. Budaörs Office Park). Ez esetben a Vásárló nem köteles megindokolni elállásának okát.

7.1.3 Kérjük a visszaküldési folyamat megkönnyítése érdekében, hogy tüntesse fel az elállási nyilatkozatban a vásárlás dátumát vagy a számla/vásárlást igazoló dokumentum számát, banki adatait és a visszaküldés választott módját.

7.1.4 A terméket legkésőbb a szerződéstől való elállás megküldését követő 14 napon belül, vagy a szerződéstől való elállás bejelentésével egyidejűleg kell visszaküldeni. A visszaküldött termékhez mellékeljen kísérőlevelet (ezt a www.emos.hu oldalról tudja letölteni) és a számla másolatát. Javasoljuk, hogy a terméket csomagolja be a szállítás közben bekövetkezett sérülések elkerülése érdekében. Kérjük, ne küldjön vissza terméket utánvétellel. Az ilyen szállítmányokat nem áll módunkban elfogadni.

7.2 Eladó kötelezettségei:

7.2.1 Az Eladó köteles az elállástól számított 14 napon belül megtéríteni a Vásárlónak a termék vételárát és a szállításért fizetett költségeket, ugyanúgy, ahogyan a Vásárló teljesítette azokat fizetéskor. Ha az Eladó több lehetőséget kínál a visszaszállítás módjára, akkor köteles a legolcsóbbat biztosítani a Vásárlónak. A Vásárló ugyanebben az időszakban köteles azt elküldeni vagy átadni az Eladónak vagy a szállítást végző cégnek. A terméket teljes egészében, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni az Eladónak (nem utánvéttel), nem lehet kopás vagy sérülés jele. A termék visszaküldésének költsége a Vásárló terhét képezik.

7.2.2 Az Eladó nem köteles visszatéríteni a vásárlás összegét a Vásárlónak addig, míg a Vásárló át nem adja az árut, vagy igazolja, hogy az árut elküldte az Eladónak.

7.2.3 Ha a visszaküldött termék minősége kifogásolható a Vásárló visszaküldési kötelezettségének elmulasztásából, az Eladó jogosult a Vásárlótól kártérítést követelni a termék értékvesztéséből kifolyólag, és azt beszámítani a visszaszolgáltatott összegbe.

7.2.4 Az Eladó jogosult a termék átadása előtt bármikor elállni a szerződéstől, ha az egy harmadik fél mulasztásából bekövetkezett. Illetve és/vagy ha kiderül, hogy a Vásárló megsértette az eladóval korábban kötött szerződést.

7.2.5 Az Eladó felhívja a Vásárló figyelmét arra is, hogy a szerződés nem jön létre, ha jogos kétségek merülnek fel a Vásárló valódi kilétével kapcsolatban, vagy ha nyilvánvaló hibák vannak az áruval vagy az árral kapcsolatos információkban.

8. Hibás vagy hiányos teljesítésre vonatkozó jogok és kötelezettségek:

8.1 Minőségi kifogásolhatóság:

8.1.2 Amennyiben az átvett termék hiányos (pl. nem a feltüntetett vagy a jogszerűen elvárt tulajdonságokkal rendelkezik, nem felel meg a szokásos vagy feltüntetett célnak, nem teljes, mennyiségileg kifogásolható, méretének, súlyának, vagy
a minőségének nem felel meg illetve más jogi, szerződéses vagy szerződés előtti paramétereknek), egyéb olyan hibák, amelyekért az Eladó felelős.

8.1.3 A Vásárló legkésőbb a termék kézhezvételétől számított két éven belül kérheti az Eladót a hiba ingyenes kivizsgálására vagy ésszerű árengedményre; ha ez nem aránytalan a hiba jellegével (különösen, ha a hibát indokolatlan késedelem nélkül nem lehet orvosolni), akkor az új cikk hibátlan vagy új alkatrész hibamentes leszállításának követelménye alkalmazható, ha a hiba csak ezt a részt érinti.

8.1.4 Ha a termék javítása vagy cseréje nem lehetséges, a szerződéstől való elállásra hivatkozva a Vásárló követelheti a vételár teljes visszatérítését.

 

8.1.5 A termék átvételétől számított hat hónapon belül feltételezhető, hogy az esetlegesen fellépő hiba már a termék átvételekor is fennállt.

8.1.6 Az Eladó nem köteles eleget tenni a Vásárló követelésének, ha bebizonyítja, hogy annak tudomása volt a termék hibájáról, mielőtt azt átvette vagy a hibát maga okozta.

8.1.7 Használt vagy használatból eredendő termék esetében az Eladó nem felel a korábbi használatból eredő vagy kopás mértékének megfelelő hibákért. Az alacsonyabb áron eladott áruk esetében az Eladó nem felelős azon hibákért, amelyek miatt az alacsonyabb ár megállapításra került. A Vásárló a csere joga helyett ésszerű kedvezményben részesül ezekben az esetekben.

8.2 Hibából eredő törvényes jogok:

8.2.1 Az Eladó felel a termék átvételét követően a 24 hónapos jótállási idő alatt, vagy a hirdetésben, csomagoláson vagy a mellékelt utasításban feltüntetett eltarthatósági idő alatt felmerülő hibákért. Némely termékek esetében az Eladó vállalja, hogy meghosszabbított szerződéses garanciát kínál a Vásárlónak.

8.2.2 Ezen időtartamon belül a Vásárló panaszt nyújthat be, és választása szerint olyan hibára hivatkozhat, amely lényeges szerződésszegésnek bizonyul (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e vagy helyrehozhatatlan-e):
• a hiba kijavítása egy új, hiba nélküli vagy pót alkatrész leszállításával;
• a hiba ingyenes kijavításával;
• ésszerű kedvezmény a vételárból; vagy
• a vételár visszatérítése a szerződéstől való elállás alapján.

8.2.3 Lényeges szerződésszegésnek minősül, ha a sértett fél már a szerződés megkötésekor tudott vagy tudnia kellett volna arról, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha előre látta volna a jogsértést.

8.2.4 Kisebb szerződésszegést jelentő hiba esetén (független attól, hogy a hiba orvosolható vagy helyrehozhatatlan) a Vásárló jogosult kérni a hiba kijavítását vagy ésszerű kedvezményt igénybe venni a vételárra vonatkozóan.

8.2.5 Ha a javítást követően többször is javítandó hiba merül fel (ugyanazon hiba harmadik esete vagy különböző hibák esetén negyedik igény) vagy ha a terméknek több hibája van (egyidejűleg legalább három), akkor a Vásárló kedvezményt kérhet a vételárból, kérheti a termék cseréjét, vagy elállhat a vásárlástól.

8.2.6 Az Eladó nem vállal felelősséget a normál használatból eredő kopás vagy a használati utasításban foglaltak be nem tartása miatt keletkezett hibákért.

9. Panaszkezelés:
Az Eladó és a Vásárló között esetlegesen felmerülő kölcsönös vitákat a rendes bíróságok végzik.
A fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről) értelmében a fogyasztónak (vevőnek) joga van az adásvételi szerződésből vagy a szolgáltatási szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséhez. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a jogalany, amely felhatalmazást kap a vita peren kívüli rendezésére.
További információ a www.fogyasztovedelem.hu weboldalon érhető el.
Az Európai Parlament és Tanács 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett kereskedők közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére egy alternatív vitarendezési fórum közreműködésével, az európai online vitarendezési platformon keresztül is sor kerülhet. A platform az alábbi linkre kattintva (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU) érhető el, a vásárlónak a használni kívánt nyelv kiválasztását követően itt van lehetősége annak igénybevételére.
A fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. Sz.) Szerinti kötelezettségek teljesítésének felügyeletét a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (https://mkik.hu/) végzi.
A Vásárló köteles a hiba felismerését követően késedelem nélkül panaszt benyújtani az Eladónál. Ha ezt írásban vagy elektronikus úton teszi, meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a panasz kezelési módjára vonatkozó kérelmét.
A Vásárló köteles tájékoztatni az Eladót arról, hogy mely elállási jogát választja a hiba bejelentésekor, vagy indokolt esetben legkésőbb a hiba bejelentése után. A benyújtott panasz megváltoztatása az Eladó beleegyezése nélkül csak akkor lehetséges, ha a Vásárló egy javíthatatlannak bizonyuló hiba kijavítását kérte.
A Vásárló köteles igazolni a vásárlását (lehetőleg a vásárlást igazoló dokumentummal/számlával). A panasz kezelésének határideje a panasz benyújtásának (értesítésének) pillanatától kezdődik. A Vásárló a terméket az Eladónak legkésőbb, a panasz benyújtását követően adja át vagy küldi el. A terméket szállítás közben megfelelő csomagolásba kell csomagolni az esetleges szállítás közben adódó károk elkerülése érdekében, a csomagolásnak teljesnek kell lennie.
Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül dönteni a panasz kezelését illetően, vagy arról, hogy a döntéshez szakértői vizsgálatra van szükség. Ezen időszakon belül tájékoztatást nyújtanak a Vásárlónak a szakértői értékelés szükségességéről. A panaszokat, ideértve a hibák kijavítását, az Eladó indokolatlan késedelem nélkül köteles, de legkésőbb annak alkalmazásától számított 30 napon belül kezelni, kivéve, ha írásban megállapodnak a Vásárlóval egy hosszabb időtartamról. Ezen időszak után a Vásárlónak ugyanazok a jogai vannak érvényben, mintha lényeges szerződésszegést történt volna. A panasz kezelésének általános átfutási ideje 10 nap.
EMOS HU Kft-nek joga van elutasítani a termékkel kapcsolatos elállási igényt azokban az esetekben, amikor a visszaküldeni kívánt termék és / vagy annak egyes alkatrészei szennyezettek, vagy nem felelnek meg a termék higiéniai szempontból biztonságos kezeléséhez, követelési eljáráshoz szükséges alapvető követelményeknek!
Amennyiben az Eladó nem hajlandó kijavítani a hibát, a Vásárló ésszerű árengedményt kérhet, vagy elállhat a szerződéstől.
A jótállási idő meghosszabbodik a hiba bejelentésétől számítva annak kijavításáig, vagy addig az időig, amikor a Vásárló átvette a terméket. A termék vagy annak egy részének cseréje esetén az Eladó felelőssége ugyanúgy érvényes, mintha új termék vagy annak egy részének vásárlása történne.
Ha a panasz állapotának online figyelemmel kísérése nem lehetséges, az Eladó vállalja, hogy e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a Vásárlót.
Indokolt panasz esetén a Vásárló jogosult az esetlegesen felmerült költségek megtérítésére.
Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén az Eladó köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

9.1 Fogyasztóvédelmi eljárás:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://www.kormanyhivatal.hu/hu

9.2 Bírósági eljárás:
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

9.3 Békéltetőtestületi eljárás:
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályokalkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén, az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A Fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, ennek hiányában a cégünk székhelye szerint illetékes Pest Megyei Békéltető Testület székhelye vagy erre irányuló kérelme alapján az előzőek helyett a kérelmében megjelölt békéltető testületnél kezdeményezheti a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezését.
Pest Megyei Békéltető Testület:
Székhelye: 1055 Budapest, Balassa Bálint utca 25. IV/2.
E-mail: pmbelketeto@pmkik.hu
Telefon: +36 1 792 7881
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php; www.pestmegyeibekelteto.hu
Amennyiben békéltető testületi eljárásra kerül sor, cégünket együttműködési kötelezettség terheli.

10. Személyes adatok kezelése:
A Vásárló vállalja, hogy az Eladó által megadott személyes adatokat a személyes adatok védelméről szóló törvény (1992. évi LXIIL. törvény) szerint kell kezelni és tárolni a szerződés tárgyának teljesítése céljából. A Vásárlónak joga van tájékoztatást kapni arról, hogy az Eladó milyen adatokat rögzít róla, és jogosult ezeket az adatokat megváltoztatni, vagy írásban kifejezni egyet nem értését azok felhasználásával kapcsolatban. A személyes adatok védelmének felügyeletét a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság látja el.
A Vásárló nyilatkozhat az Eladó részére arról, hogy jogos érdeke védelmében meg akarja szüntetni a kereskedelmi kommunikációt a szerződés teljesítése kapcsán kapott elektronikus címre, annak bármi nemű költsége nélkül.

10.1 Személyes adtaok továbbítása és annak célja:

10.1.1 Szállítmányozó: annak érdekében, hogy az árut el tudjuk juttatni Önnek, továbbítjuk nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét. A szállítást végző cég már semmilyen módon nem használja fel az Ön adatait

10.1.2 GoPay fizetési felület: "átutalás" vagy "kártyás" fizetési módokhoz GoPay fizetési portált használunk, amelyhez e-mail címet adunk meg esetleges sikertelen fizetésről szóló értesítés esetén. A fizetési portál már semmilyen módon nem használja fel az Ön adatait.

10.1.3 Chat: az ügyfelekkel való kommunikáció érdekében csevegő modult használunk, ahol offline mód esetén a felhasználó megadhatja az e-mail címét a feltett kérdés megválaszolásához. A csevegő modul már semmilyen módon nem használja fel az Ön adatait.

10.1.4 Kérdőívek: webáruházunkban különféle kérdőíveket használunk, pl. a kapcsolattartási űrlapot. Ezen űrlapokhoz szükségünk van néhány alapvető adatra az Önnel való kommunikációhoz. Ezeket az adatokat már semmilyen más módon nem használjuk fel.

10.1.5 Ár összehasonlító oldalak: a webshopunkban megvásárolt termékek értékeléséhez megadjuk az Ön e-mail címét, amelyre az ár-összehasonlító egy e-mailt küld, ügyfél-elégedettségi kérdőívvel, annak érdekében, hogy az a többi felhasználó tájékoztatására szolgáljon a webshop szolgáltatásainak minőségéről. Az ár-összehasonlítók már semmilyen módon nem használják fel az Ön adatait.

10.1.6 Statisztikák mérése: cookie-kat használva gyűjtünk adatokat a webshop forgalmáról annak érdekében, hogy statisztikailag értékeljük és optimalizáljuk a webhelyet, hogy az felhasználóbarát legyen, ezzel javítva a felhasználói élményt.

10.1.7 Hirdetési eszközök: a releváns hirdetések megjelenítéséhez ún. sütiket biztosítunk olyan hirdetési eszközökhöz, mint a Google Adword, a Sklik, a Criteo, a Facebook stb., így küldve személyre szabott hirdetéseket. Ezáltal elkerülve a nem kívánatos hirdetéseket.

10.1.8 Webshop üzemeltetés: a webshop fenntartási munkálatait egy külső szolgáltató végzi, aki hozzáférhet az adatbázisban tárolt adatokhoz. Ezeket az adatokat csak a webshop működéséhez szükséges célokra használhatja fel. A platform szolgáltatója semmilyen egyéb módon nem használja fel az Ön adatait.

11. Felhasználói fiók:
Minden felhasználónak lehetősége van regisztrációra. A regisztrációt követően a felhasználó az előre beállított számlázási és szállítási adatoknak köszönhetően gyorsabban tud rendeléseket leadni.
A regisztráció részeként a felhasználó számos más előnyben részesülhet, például:
• e-mail értesítés a termékkedvezményekről és egyéb akciókról
• e-mail értesítés befejezetlen megrendelésről vagy további információk az Önt érdeklő termékekről
• és egyéb lehetséges előnyökről, amelyekről a bejelentkezéssel / regisztrációval ellátott oldalon adunk bővebb tájékoztatást (pl. promóciós ajándék vagy kedvezményes kupon a vásárláshoz stb.)
A Vásárló a weboldalon történt regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához. A felhasználói felületről rendelést adhat le (a továbbiakban: felhasználói fiók). A vásárlás regisztráció nélkül is elvégezhető.
A weboldalon történő regisztrációkor és az árucikkek megrendelésekor a Vásárló köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vásárló bármilyen változás esetén köteles frissíteni a felhasználói fiókban megadott adatokat. A Vásárló által a felhasználói fiókban megadott és az áru megrendelésekor feltüntetett adatokat az eladó valósnak tekinti.
A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A Vásárló köteles bizalmasan kezelni a felhasználói fiókjához tartozó információkat. Azt nem jogosult kiadni harmadik félnek.
Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen abban az esetben, ha azt a Vásárló 2 évnél régebben használta, vagy ha a Vásárló megszegi az adásvételi szerződésben foglaltak szerinti kötelezettségeit (beleértve az általános üzleti feltételeket is).
A Vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy állandóan elérhető, különös tekintettel az Eladó hardver- és szoftverberendezésének szükséges karbantartására, vagy harmadik fél hardverének és szoftverének szükségszerű karbantartása esetén.
A Vásárlónak joga van a regisztráció törlését kérni. A regisztráció törlésével a felhasználói fiók törlődik, és ezzel együtt a rendelési előzmények és az ott alkalmazott összes beállítás is törlésre kerül.

12. Egyéb fogalmak:

12.1 Jelen feltételek alkalmazásában a Vásárló olyan fogyasztót, természetes személyt jelent, aki az eladóval ellentétben nem folytat üzleti tevékenységet a szerződés megkötésekor és teljesítésekor.

12.2 Ezen feltételek alkalmazásában az eladó olyan vállalkozót jelent, aki a vevővel ellentétben üzleti tevékenységet folytat a szerződés megkötésekor és teljesítésekor.

12.3 Elektromos készülékek visszavétele. Az eladó biztosítja az elektromos berendezések háztartásokból történő elszállítását, valamint az elektromos hulladék, elemek és akkumulátorok szelektív gyűjtését a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. Az ügyfél jogosult a régi elektromos berendezéseket visszaküldeni, ha új hasonló elektromos berendezéseket, elemeket vagy akkumulátorokat vásárol az eladótól.
Az ügyfél jogosult az adott településen az ilyen hulladék összegyűjtésére alkalmas gyűjtőhelyeken elektromos berendezéseket, elektromos hulladékokat, elemeket vagy akkumulátorokat visszajuttatni.

12.4 Az eladó biztosítja az elektromos berendezések ingyenes visszavételét közvetlenül a háztartásokból is, ha az ügyfél hasonló típusú és felhasználású árut rendel. A visszavétel a megrendelt áruk számával megegyező elektromos berendezésre vonatkozik.
Az elektromos berendezéseket, az elektromos hulladékokat, az elemeket és az akkumulátorokat nem szabad vegyes hulladékkal együtt megsemmisíteni, hanem azokat a kijelölt helyeken, azaz a fent említett gyűjtődobozban vagy gyűjtőhelyeken kell elhelyezni. Ezen létesítmények a hulladékot további felhasználás céljából újrahasznosítják. Ezen eszközökből és hulladékokból származó veszélyes és káros anyagok károsíthatják az Ön és környezete egészségét.

12.5 Az ügyfelekkel való kommunikáció magyar nyelven történik.

12.6 Az itt fel nem sorolt egyéb kérdésekre a Polgári Törvénykönyv (89/2012. Sz.), A Fogyasztóvédelmi Törvény (634/1992. Sz.) És egyéb, módosított jogszabályok az irányadók.
Ezek az üzleti feltételek 2021. április 1-től lépnek hatályba.

13 Szakmai tanácsadás:
Webshopunkban rendszeresen ellenőrizzük és frissítjük a termékekkel és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat. Előfordulhat azonban, hogy egyes információk, különösen a termékekre vonatkozó információk nem megfelelően jelennek meg. Ennek egyik fő oka lehet tipográfiai hiba, a szállító vagy a gyártó tévesen megadott adataiból kifolyólag. Előre elnézést kérünk ezekért a hibákért, és kérjük, hogy tudassa velünk, ha ilyennel találkozik. Vásárlás előtt mindig figyelmesen olvassa el a termék részletes leírását. Cégünk fenntartja a jogot a webshopon közölt információk és műszaki paraméterek megváltoztatására. Csak egyedi kérésre küldünk megfelelőségi nyilatkozatokat az egyes termékekről.
Az árukkal kapcsolatos bármilyen technikai kérdés esetén szívesen adunk tanácsot Önnek. A megkeresési folyamat felgyorsítása és megkönnyítése érdekében kérjük, adja meg az adott termék "cikkszámát".

 

Általános szerződési feltételek PDF formátumban

Az oldal sütiket használ. Amennyiben az oldalon marad, Ön elfogadja ezeket. Több