25 000 Ft-tól ingyenes szállítás
Kedves Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy csehországi központi raktárunk 2023.09.28-án ünnepnap miatt zárva tart! Kérjük, hogy megrendeléseiket ennek figyelembevételével szíveskedjenek leadni! Megértésüket köszönjük! EMOS HU Csapata
Főoldal Fizetéskor felmerülő problémák

Fizetéskor felmerülő problémák

Változás az utánvétes fizetésnél

Ha bármilyen komplikáció adódna a fizetési átjáróval, és a megrendelése nem kerül kifizetésre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi megváltoztatjuk a fizetési módot kézpénz utánvételre (azonos árfeltételek mellett).

Küldje el rendelési számát a kontakt űrlap segítségével, és adja meg igényét.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
A fizetés átutalásra történő módosítása

Ha bármilyen komplikáció adódna a fizetési átjáróval, és a megrendelését nem fizetik ki, akkor klasszikus banki átutalással is fizethet.

Ha hagyományos banki átutalással szeretné kifizetni a megrendelését, küldje el a megrendelés összegét a
számlaszám: xxxx
Kérjük, a rendelési számot a 5ZWK előtag nélkül (csak a számot) használja változó szimbólumként.

Nem kell értesítenie minket arról, hogy a megrendelését banki átutalással fizette ki, a megrendelésének kifizetése automatikusan párosításra kerül, és a megrendelés feldolgozásra kerül.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Problémák a fizetés befejezésével

Ha nehézségei vannak a fizetés befejezésével, kérjük, írjon nekünk egy e-mailt, és mi felülvizsgáljuk a fizetését. Alternatívaként kérjük, jelezze, hogy az alábbi lehetőségek közül melyiket szeretné választani:

  1. Az árut utánvétellel küldjük: a végösszeg nem változik, a szállítás és a kiszállítás díjmentes.
  2. Az árut a fizetés után átutalással küldjük a következő számlaszámunkra: xxx, kérjük, a változó jelként a rendelési számot a 5ZWK előtag nélkül (csak a számot) használja.
  3. Ha ismét online kártyával kíván fizetni, akkor az eredeti megrendelését és egy új megrendelést készíthet.
  4. Ha nem érdekli már, akkor lemondjuk a megrendelését.

Ezzel egyidejűleg szívesen fogadjuk a kártyás fizetés sikertelenségének okának leírását. A szolgáltatás javításának és a fizetési problémák elkerülésének részeként örömmel fogadnánk visszajelzést arról, hogy mi okozta ezt, vagy hogyan viselkedett a fizetési átjáró.

Kérjük, küldje el nekünk a rendelésszámát a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és csatolja a kérését.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.