Garancia és reklamáció
A reklamációkat a vásárlástól számított 2 éven belül lehet benyújtani. Egyes árukra kiterjesztett 3 vagy 5 éves jótállási idő áll rendelkezésre.
Ezek az információk a csomagban található mellékelt dokumentumokban (a számlán, a csomagoláson) találhatók.
Csak a teljes áru, az összes alkatrésszel együtt igényelhető. A csomagolásnak nem kell eredetinek lennie.
-
Töltse ki az igénylőlapot
Töltse le a űrlapot és töltse ki az összes szükséges információt. Ne felejtse el kitölteni a számla vagy rendelés számát (lásd a postaládájában) és a bankszámlaszámot az esetleges visszatérítéshez.
-
Küldje el nekünk a kitöltött űrlapot
a reklamacio@emos.hu VAGY kinyomtatva és az igényelt áruhoz csatolva.
Ha úgy dönt, hogy e-mailben küldi el nekünk a nyomtatványt, akkor kérjük, csatolja a csomagban a számla vagy a rendelésszám adatait, hogy össze tudjuk egyeztetni a küldeményt a nyomtatványával. -
Az árut a logisztikai központunk címére küldje
EMOS HU Kft., Budaörs Office Park, A épület, 2040 Budaörs, Szabadság út 117
Bármelyik fuvarozóval küldhet hozzánk.
A reklamáció elfogadása esetén megtérítjük a hozzánk történő szállítás költségeit. -
Várjon, amíg megkapja tőlünk az igénylés visszaigazolását
Ezután írjon nekünk a reklamacio@emos.hu címre egy rövid kérvényt a szállítási díj visszatérítésére vonatkozóan, megadva az igényléséhez rendelt számot (amelyet az igény visszaigazoló e-mailben talál), a szállítólevél másolatát, és ismét a bankszámlaszámát.
Az áru átvétele után már 10 nap alatt felmérhetjük az áru állapotát.
A reklamációs eljárás eredményéről e-mailben tájékoztatjuk Önt.
Reklamációkezelés:
Jogos reklamáció esetén kijavítjuk vagy kicseréljük az árut. Ha a javítás vagy csere nem lehetséges, akkor a reklamált áruért járó pénzt visszatérítjük a reklamációs jelentésben megadott bankszámlára.
Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
A törvényes határidő lejárta után az eladott és folyamatosan változó tételek száma miatt alapesetben nem kínálunk vevőszolgálatot.
Az ilyen helyzetet mindig egyedileg kezeljük minden egyes ügyféllel, az áru típusától függően. A termékkel kapcsolatos konkrét kérdésekkel kapcsolatban a reklamacio@emos.hu e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot.
Más tételek érkeztek, mint amit rendelt, vagy valami hiányzik? Nagyon sajnáljuk. Olvassa el az alábbiakban, hogyan kell eljárni.
-
Ellenőrizze a számlát a rendelés összefoglalójával (e-mailben)
Ha az áruk nem egyeznek, akkor valószínűleg valami félreértés történt a logisztikai központunkban. Elnézést kérünk…
-
Írjon nekünk róla
e-mail info@emos.hu. Kérjük, adja meg a rendelés számát és azt, hogy milyen áru hiányzik a csomagból. A ki nem szállított árut általában azonnal elküldjük Önnek.
Sérülten és/vagy sérült dobozban érkezett az áru? Nagyon sajnáljuk. Kérjük, olvassa el az alábbiakban, hogyan járjon el.
-
Kérjük, forduljon közvetlenül a DPD-hez vagy a GLS-hez
Raktárunkban mindig többször ellenőrizzük az árut a szállítás előtt, így a törés csak a szállítás során történhetett.
-
Olvassa el a szállító részletes utasításait:
-
Várjon a csomag átvételére
Alapesetben egy futárszolgálat néhány napon belül átveszi az árut, elszállítja a reklamációs osztályunkra, ahol új árut készítünk és azonnal elküldjük Önnek. Ez az egész eljárás körülbelül 14 napot vesz igénybe.