Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Logisztikai központunk automatikus rendelésfeldolgozással dolgozik, már a feladást követő néhány percen belül a raktár dolgozik az Ön rendelésén. A küldeményt még aznap feladjuk és átadjuk a fuvarozónak, ha a megrendelés délelőtt 11 óra előtt készült, ha később, akkor a fuvarozó a következő munkanapon veszi át a küldeményt.
Ha további információra van szüksége a megrendelésének állapotáról és a kézbesítés időpontjáról, kérjük, adja meg a csomagszámot az alábbi linkeken a kiválasztott fuvarozóhoz. A csomagszámot a fuvarozónak való továbbítás napján elküldjük az Ön e-mail címére.
A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár néhány percen belül dolgozik a megrendelésén, ezért sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (áru hozzáadása vagy eltávolítása) vagy törlése a küldés után.
Ha a rendelés egyáltalán nem felel meg Önnek, akkor ne fogadja el, automatikusan visszaküldjük. Addig is létrehozhat egy új, kielégítő megrendelést ingyenes szállítással.
Amennyiben a rendelést előre kifizette, de nem veszi át, akkor azt visszaküldésként kezeljük, és a befizetett összeget a fuvarozó a visszaküldés után visszatéríti a számlájára.
A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár néhány percen belül dolgozik a megrendelésén, így sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (kedvezménykód alkalmazása).
Abban az esetben, ha Ön előre kifizette a rendelését, de nem veszi át, a szállítmányozó visszatéríti és visszaküldésként kezeli, a kifizetett összeget pedig visszatéríti a számlájára.
A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. Amint a rendelés elküldésre került, már nem lehet beavatkozni a rendelésbe.
Ha meg kívánja változtatni a szállítási címet, jegyezze meg közvetlenül a szállítóval. Kérjük, várja meg, amíg a fuvarozó megírja Önnek, hogy átvette a küldeményt, és csak ezután közölje a további módosítást az alábbi linkek segítségével vagy közvetlenül a sofőrrel.
Elképzelhető, hogy a megrendelés során az adatok kitöltésekor az e-mail cím valamilyen hibával került megadásra, és a visszaigazoló e-mail nem érkezett meg. Vagy a tőlünk érkező e-mail a spam vagy a tömeges levelek közé került. Kérjük, ellenőrizze ezeket a mappákat, és ha nem találja az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és segítünk Önnek.
Írjon nekünk e-mailt a kontakt űrlapon, keresztül a nevével, helyes e-mail címével és a rendelés hozzávetőleges időpontjával, ha van ilyen, és mi nyomon követjük a rendelését, és továbbítjuk Önnek a visszaigazolást.
A számlát mindig a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük. Igyekszünk kímélni a környezetet, ezért nem nyomtatunk számlát :).
Ha nem találod a számlát, először nézd meg a spam és tömeges levelek között, vagy egy regisztrált vásárló megtalálja a számlát a fiókjában.
Ha mégis hiányolod a számlát, kérjük, küldj nekünk e-mailt a kontakt űrlapon keresztül a rendelésszámoddal, és elküldjük a számlát.
Ha a számla kézhezvétele után rájön, hogy hiba van benne, vagy valamilyen információt kell kiegészítenie, kérjük, írja meg nekünk a szükséges módosítást ideális esetben a kontakt űrlapunkon keresztül. Elvégezzük a javítást, és e-mailben elküldjük Önnek a javított számlát.
A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. Néhány percen belül a raktár már dolgozik a megrendelésén, így sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (megrendelések törlése) vagy törlése az elküldés után.
Mivel webáruházunkban mindenre ingyenes szállítás van, a rendelések összevonásával semmilyen előnyre nem tesz szert, csak több csomag érkezik.
Ha valamilyen oknál fogva nem tudta átvenni a küldeményt a leadási helyen, vagy nem tudta átvenni a fuvarozótól, akkor a küldeményt visszaküldjük nekünk. Ha továbbra is érdekli az áru, kérjük, hozzon létre egy új megrendelést a webáruházban. Ha az első rendelést előre kifizette, akkor a pénzt néhány napon belül visszatérítjük a számlájára.
Az előre kifizetett vagy kiszállításra kerülő megrendeléseket sajnos nem lehet törölni. Igyekszünk a megrendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár perceken belül dolgozik a megrendelésén, és a folyamatot nem lehet megállítani. Tehát ne terhelje túl a megrendelését, az vissza fog térni hozzánk. Ha a megrendelés előre kifizetésre került, akkor a pénzt visszautaljuk a számlájára.
Ha tudod, hogy egy megrendelés kifizetése meghiúsult, így az megállt a rendszerünkben, és le szeretnéd törölni, akkor küldd el nekünk a rendelésszámodat a kontakt űrlapon keresztül, és add meg a kérésedet.