Iratkozzon fel hírlevelünkre és 1500 Ft kedvezményt kap az első vásárlásból
Ingyenes szállítás mindenre
Tisztelt Vásárlónk! Sajnálatos módon logisztikai partnerünk (DPD) jelentős kapacitás-hiánnyal küszködik, ezért a csomag kiszállítások kézbesítési határideje akár több nappal is megnövekedhet. Természetesen mi sem vagyunk elégedettek a helyzettel, igyekszünk mielőbb megoldást találni a probléma kezelésre. Kérjük Önöket, hogy az esetlegesen megnövekedett szállítási határidőt megrendeléseiknél vegyék figyelembe. Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! EMOS HU Csapata
Főoldal Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Szállítmány útvonala - hol van a küldeményem?

Logisztikai központunk automatikus rendelésfeldolgozással dolgozik, már a feladást követő néhány percen belül a raktár dolgozik az Ön rendelésén. A küldeményt még aznap feladjuk és átadjuk a fuvarozónak, ha a megrendelés délelőtt 11 óra előtt készült, ha később, akkor a fuvarozó a következő munkanapon veszi át a küldeményt.

Ha további információra van szüksége a megrendelésének állapotáról és a kézbesítés időpontjáról, kérjük, adja meg a csomagszámot az alábbi linkeken a kiválasztott fuvarozóhoz. A csomagszámot a fuvarozónak való továbbítás napján elküldjük az Ön e-mail címére.
 



Nem elég Önnek ez az információ? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Termékek módosítása a megrendelésekben

A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár néhány percen belül dolgozik a megrendelésén, ezért sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (áru hozzáadása vagy eltávolítása) vagy törlése a küldés után.

Ha a rendelés egyáltalán nem felel meg Önnek, akkor ne fogadja el, automatikusan visszaküldjük. Addig is létrehozhat egy új, kielégítő megrendelést ingyenes szállítással.
Amennyiben a rendelést előre kifizette, de nem veszi át, akkor azt visszaküldésként kezeljük, és a befizetett összeget a fuvarozó a visszaküldés után visszatéríti a számlájára.

Nem elég Önnek ez az információ? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Kiegészítő kedvezménykód alkalmazása

A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár néhány percen belül dolgozik a megrendelésén, így sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (kedvezménykód alkalmazása).

Abban az esetben, ha Ön előre kifizette a rendelését, de nem veszi át, a szállítmányozó visszatéríti és visszaküldésként kezeli, a kifizetett összeget pedig visszatéríti a számlájára.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
A szállítási cím módosítása

A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. Amint a rendelés elküldésre került, már nem lehet beavatkozni a rendelésbe.

Ha meg kívánja változtatni a szállítási címet, jegyezze meg közvetlenül a szállítóval. Kérjük, várja meg, amíg a fuvarozó megírja Önnek, hogy átvette a küldeményt, és csak ezután közölje a további módosítást az alábbi linkek segítségével vagy közvetlenül a sofőrrel.
 

 



Nem elég Önnek ez az információ? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Nem kaptam megerősítő e-mailt

Elképzelhető, hogy a megrendelés során az adatok kitöltésekor az e-mail cím valamilyen hibával került megadásra, és a visszaigazoló e-mail nem érkezett meg. Vagy a tőlünk érkező e-mail a spam vagy a tömeges levelek közé került. Kérjük, ellenőrizze ezeket a mappákat, és ha nem találja az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és segítünk Önnek.

Írjon nekünk e-mailt a kontakt űrlapon, keresztül a nevével, helyes e-mail címével és a rendelés hozzávetőleges időpontjával, ha van ilyen, és mi nyomon követjük a rendelését, és továbbítjuk Önnek a visszaigazolást.



Ezek az információk nem elegendőek Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Számla hiánya

A számlát mindig a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük. Igyekszünk kímélni a környezetet, ezért nem nyomtatunk számlát :).
Ha nem találod a számlát, először nézd meg a spam és tömeges levelek között, vagy egy regisztrált vásárló megtalálja a számlát a fiókjában.

Ha mégis hiányolod a számlát, kérjük, küldj nekünk e-mailt a kontakt űrlapon keresztül a rendelésszámoddal, és elküldjük a számlát.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Számlák módosítása

Ha a számla kézhezvétele után rájön, hogy hiba van benne, vagy valamilyen információt kell kiegészítenie, kérjük, írja meg nekünk a szükséges módosítást ideális esetben a kontakt űrlapunkon keresztül. Elvégezzük a javítást, és e-mailben elküldjük Önnek a javított számlát.

Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Minden rendelés egybeolvasztása

A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. Néhány percen belül a raktár már dolgozik a megrendelésén, így sajnos nem lehetséges a megrendelés módosítása (megrendelések törlése) vagy törlése az elküldés után.

Mivel webáruházunkban mindenre ingyenes szállítás van, a rendelések összevonásával semmilyen előnyre nem tesz szert, csak több csomag érkezik.



Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Megrendelés visszavétele

Ha valamilyen oknál fogva nem tudta átvenni a küldeményt a leadási helyen, vagy nem tudta átvenni a fuvarozótól, akkor a küldeményt visszaküldjük nekünk. Ha továbbra is érdekli az áru, kérjük, hozzon létre egy új megrendelést a webáruházban. Ha az első rendelést előre kifizette, akkor a pénzt néhány napon belül visszatérítjük a számlájára.

Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Storn rendelés

Az előre kifizetett vagy kiszállításra kerülő megrendeléseket sajnos nem lehet törölni. Igyekszünk a megrendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni és kiszállítani, ezért automatikus rendelésfeldolgozással dolgozunk. A raktár perceken belül dolgozik a megrendelésén, és a folyamatot nem lehet megállítani. Tehát ne terhelje túl a megrendelését, az vissza fog térni hozzánk. Ha a megrendelés előre kifizetésre került, akkor a pénzt visszautaljuk a számlájára.

Ha tudod, hogy egy megrendelés kifizetése meghiúsult, így az megállt a rendszerünkben, és le szeretnéd törölni, akkor küldd el nekünk a rendelésszámodat a kontakt űrlapon keresztül, és add meg a kérésedet.

Megadhatod a rendelésed számát.


Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.