Iratkozzon fel hírlevelünkre és 1500 Ft kedvezményt kap az első vásárlásból
Főoldal Tudnivalók a vásárlás menetéről

Tudnivalók a vásárlás menetéről

Szállítás és fizetés

 

Szállítási módok

DPD kézbesítés címre
Az árut 1-2 munkanapon belül megkapja. A futár előzetesen értesítést küldd Önnek a szállítási idővel kapcsolatban.
ingyen
GLS kézbesítés címre
Az árut 2-3 munkanapon belül megkapja. A futár előzetesen értesítést küldd Önnek a szállítási idővel kapcsolatban.
ingyen

 

Fizetési módok

Utánvéttel
Csomagját közvetlenül a futárnál, vagy GLS átvételi ponton tudja kifizetni.
490 Ft
Kártyás fizetés
Bankkártyás fizetés – Kérjük a megrendelőlapon adja meg kártyaszámát, a fizetés a megrendelés elküldésekor kerül ellenőrzésre (a fizetési felületre való átirányítás nélkül).
ingyen

 

Hogyan lehet beváltani egy kedvezménykódot

1. Helyezze a kosárba azokat a termékeket, amelyekre a kedvezménykód alkalmazható. A jelenleg érvényes kedvezménykódokért látogasson el a www.emos.hu/akciok oldalra.

2. Menjen a kosárba a jobb felső sarokban lévő kosárra kattintva:

 

3. A kosár első lépcsőjében kattintson a „Van egy kedvezménykódom“ szöveg melletti fehér mezőbe:

 

4. Megjelenik egy nagyobb doboz, amely előtt a „Kedvezménykupon:“ szöveg áll. Ebbe a mezőbe szöveget illeszthet vagy írhat be. Most beilleszthet egy kedvezménykódot, amely a megrendelés időpontjában érvényes. Ezután kattintson a „Beváltás“ gombra, és a kosár alján megjelenik az újraszámított ár a kedvezmény után és a kedvezmény összege:

 

5. Kattintson a „Tovább a megrendeléshez“ gombra, és a szállítási és fizetési adatok kitöltése, valamint az adatok megadása után befejezheti a vásárlást.

Nem elég Önnek ez az információ? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Hogyan lehet elállni a szerződéstől és visszaküldeni az árut

Ha az áru bármilyen okból nem felel meg Önnek, joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül.

  1. Töltse ki az elállási űrlapot

    Töltse le a űrlapot és töltse ki az összes szükséges adatot. Ne felejtse el kitölteni a számla vagy rendelés számát (lásd a postaládájában) és a bankszámlaszámot a visszatérítéshez.

  2. A kitöltött űrlap elküldése

    a reklamacio@emos.hu VAGY kinyomtatva és a visszaküldött termékhez mellékelve.
    Ha úgy dönt, hogy e-mailben küldi el nekünk az űrlapot, akkor kérjük, közölje a csomagban a számla vagy a rendelésszám adatait, hogy a küldeményt össze tudjuk párosítani az űrlappal.

  3. Tételek küldése logisztikai központunk címére

    EMOS HU Kft., Budaörs Office Park, A épület, 2040 Budaörs, Szabadság út 117

    Bármelyik fuvarozóval küldhet hozzánk.
    Kérjük, ne küldjön csomagot utánvétellel, az ilyen csomagokat nem fogadjuk el.

i

A teljes, sérülésmentes, eredeti csomagolásban lévő árut lehet visszavenni.
Ha a termék sérült, akkor csak a kár mértékétől függően vagyunk kénytelenek a habarcs arányos részét visszatéríteni.

A visszaküldött áruról jóváírást állítunk ki Kibocsátunk egy jóváírást, és a jóváírásban szereplő összeget visszatérítjük Önnek az űrlapon megadott számlára. Ezt főszabály szerint a visszaküldött áru kézbesítésétől számított 10 napon belül, de legkésőbb a törvényes határidőn belül megtesszük. A vevő csak az áru kiszállításával kapcsolatban felmerült tényleges költségek megtérítésére jogosult, az áru visszaküldésének költségeire nem.


Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Hogyan lehet a jótállás alá tartozó árut reklamálni

A reklamációkat a vásárlástól számított 2 éven belül lehet benyújtani. Egyes árukra kiterjesztett 3 vagy 5 éves jótállási idő áll rendelkezésre.
Ezek az információk a csomagban található mellékelt dokumentumokban (a számlán, a csomagoláson) találhatók.

Csak a teljes áru, az összes alkatrésszel együtt igényelhető. A csomagolásnak nem kell eredetinek lennie.

  1. Töltse ki az igénylőlapot

    Töltse le a űrlapot és töltse ki az összes szükséges információt. Ne felejtse el kitölteni a számla vagy rendelés számát (lásd a postaládájában) és a bankszámlaszámot az esetleges visszatérítéshez.

  2. Küldje el nekünk a kitöltött űrlapot

    a reklamacio@emos.hu VAGY kinyomtatva és az igényelt áruhoz csatolva.
    Ha úgy dönt, hogy e-mailben küldi el nekünk a nyomtatványt, akkor kérjük, csatolja a csomagban a számla vagy a rendelésszám adatait, hogy össze tudjuk egyeztetni a küldeményt a nyomtatványával.

  3. Az árut a logisztikai központunk címére küldje

    EMOS HU Kft., Budaörs Office Park, A épület, 2040 Budaörs, Szabadság út 117

    Bármelyik fuvarozóval küldhet hozzánk.
    A reklamáció elfogadása esetén megtérítjük a hozzánk történő szállítás költségeit.

  4. Várjon, amíg megkapja tőlünk az igénylés visszaigazolását

    Ezután írjon nekünk a reklamacio@emos.hu címre egy rövid kérvényt a szállítási díj visszatérítésére vonatkozóan, megadva az igényléséhez rendelt számot (amelyet az igény visszaigazoló e-mailben talál), a szállítólevél másolatát, és ismét a bankszámlaszámát.

i

Az áru átvétele után már 10 nap alatt felmérhetjük az áru állapotát.
A reklamációs eljárás eredményéről e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Reklamációkezelés:
Jogos reklamáció esetén kijavítjuk vagy kicseréljük az árut. Ha a javítás vagy csere nem lehetséges, akkor a reklamált áruért járó pénzt visszatérítjük a reklamációs jelentésben megadott bankszámlára.


Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.
Feltételek és feltételek

A részletesebb feltételekért és kikötésekért kérjük, olvassa el ezt a cikket.

Rólunk

Az EMOS több mint 30 éve kínál olyan kis háztartási elektromos termékeket, amelyek mindenki életének részét képezik. Az EMOS márkanév alatt elsősorban akkumulátorok, fényforrások és lámpatestek háztartási és ipari használatra, hosszabbítók, lámpák, antennák, kis elektronikai eszközök - multiméterek, teszterek, csengők - találhatók. Öt országban több mint 450 embert foglalkoztatunk annak érdekében, hogy termékeink a legjobb minőségűek legyenek, és a lehető leggyorsabban eljussanak Önhöz, vásárlóinkhoz. (Teljes cikk rólunk.)