Termékekkel kapcsolatos kérdések
Technikai kérdése van a termékeinkkel kapcsolatban?
Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a info@emos.hu e-mail címen keresztül.
Igyekszünk azonnal foglalkozni a megkeresésekkel. Ha bonyolultabb kérdésről vagy problémáról van szó, amelyhez termékszakértővel kell konzultálni, akkor előfordulhat, hogy kicsit tovább tart a válaszadás. Kérjük, legyen türelmes :).
A raktáron lévő árukat legkésőbb a megrendelés beérkezését követő következő munkanapon kiszállítjuk az ügyfélnek. Az árut általában a megrendeléstől számított két munkanapon belül házhoz szállítjuk. Ha a megrendelés munkanapon 11:00 óra előtt érkezik, az árut még aznap elküldjük.
Nem rendelhetőek olyan áruk, amelyek nincsenek raktáron, és amelyek a webáruházban a Készleten nincs státuszban vannak. A következő készletét a "Nincs raktáron" szóra kattintva találja meg. A következő készlet hozzávetőleges dátumára vonatkozó információk jelennek meg. Alternatívaként beállíthatja a Watchdog szolgáltatást, és e-mailben értesítést kap a termék elérhetőségéről, amint az újra raktáron lesz.

EMOS GoSmart Smart Home

Hogyan válasszunk videó kaputelefont?

Hogyan válasszuk ki a megfelelő világítást?

Hogyan válasszuk ki a karácsonyi világítást?

Használati utasítás karácsonyi fényekhez

Hogyan válasszuk LED panelt?

Hogyan válasszuk ki a megfelelő izzót?
Letöltések
Minden dokumentum és termékkézikönyv megtalálható a termék adatai között a Letöltések szakaszban:
Letöltőközpont
Vagy keressen kézikönyveket, termékdokumentumokat, megfelelőségi nyilatkozatokat és egyéb letöltéseket a Letöltési központban.